Vår!

Ännu en natt då jag har sovit som ett litet barn, kanske börjar det här med min sömn bli bra igen!
Hoppas verkligen på det, för när jag inte får sova blir jag som ett vandrande lik och vem vill vara det?.
Jobb till 13.00 idag ska till affären sen oc handla lite tråkiga saker som smör, mjölk osv ett måste men inte så himla skoj att lägga pengar på dock.

Ska fixa en tid hos frisören också och tunna ut mitt hår för nu när jag fått de längre så är tunna ut ett måste. Lättare och jobba med för just nu har jag det bara i en toffs. Och jag som gillar och testa mig fram med och göra olika frisyrer gäller ju även smink. Kul att testa sig fram med olika färger osv.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0