25års kris?... lite, mycket?

Det är nog från dag till dag, en del dagar får jag bara panik när jag tänker på det. 14 juni då blir jag 25 år, är väl ingen ålder kanske ? men eftersom jag redan var nojjig när jag skulle fylla 13 år så är detta ibland något extremt jobbigt. Brukar få stanna upp och tänka( Emma sluta tramsa) du är fortfarande ung och har hela livet framför dig. Och jag menar inte att personer som är äldre än mig är jätte gamla utan detta handlar bara om en tramsig sida som jag har. Nej men nu fan får jag ta och ge mig 25 år ingen ålder .

Dagen på jobbet var allt annat än lugn händer en sak så händer oftast en massa saker. Var otroligt skönt och gå av sitt pass idag. Ryggen gjorde dock inte lika ont i dag alltid något , efter jobbet drog jag till Systembolaget och köpa öl inför lördagen. Blir som sagt utgång ska inte dricka alldeles för mycket då jag ska jobba extra på söndag som tur är kväll.
Saknar Freddy -v-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0