Fade into me

Solen är varm och jag är på strålande humör. Suttit på altan och stekt med en bok och en kopp kaffe. Sommaren är här och jag älskar det. Känner på mig att detta kommer bli en underbar sommar, med trevliga stunder som alltid kommer finnas kvar opps nu blev jag lite djup.

I lördags blev det öland kollade på fina bilar dock hoppade jag över crusingen då det inte är något för mig. Passade på att tunna ut mitt hår det behövdes såg fan ut som om jag hade klippt mig. Passade på att köpa en ny plattång då min förra håller på att ge upp. Blev kroppkakor hos moster också, träffade två av mina kusiner där också vilket var trevligt då det var ett tag sen jag såg dom. Vi pratade om att ha en kusin träff snart, vi får väl se hur det blir.


Har tänkt en del denna vecka på saker som har varit jobbiga i mitt liv. Behöver inte gå in på detaljer men känner att jag snart måste åka upp till min hemstad och hälsa på. Har inte varit där sen jag var 17år finns ju orsaker till det. Men jag saknar min bror och farmor och farfar så det är på tiden att jag snart åker upp. Och om jag nu åker upp hoppas jag på att det blir bra och att det inte blir alldeles för mycket tårar för sånt fixar jag inte.


Jaja snart blir det jobb hoppas det inte är alldeles för varmt på plan 2 då jag ska vara där ikväll. Sen heldag på tisdag sen ledig på onsdag och då kommer finaste :-)
Lycka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0