Glad tjej

God morgon mina vänner/ovänner jag tror inte jag har några ovänner men ändå. Känner mig bättre förutom att det gör ont as hell när jag sväljer vet i tusan vad det är, har ju ingen hosta, men näsan rinner och så gör det ont när jag sväljer, men det går väl över det också. Idag är jag ledig, sitter och dricker kaffe, ska hoppa in i duschen och fixa till mig. Sen gå mot stan och möta Freddy som kommer med tåget, har saknat honom väldigt mycket. Kan inte beskriva hur glad jag är som har träffat en sån fin och underbar människa som honom.


I morgon blir det jobb vid 15.30 sen jobbar jag hela helgen, en kollega sa att det var stor helg men jag är lite osäker om det är det, får väl ta reda på det i morgon.  Ni får ha de fint :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är pingst.. så jo..

2012-05-25 @ 12:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0