ohps!

God morgon!
Fyra dagar sen jag skrev, förlåt mig men jag har inte haft orken. Är slut som människa och nu har jag börjat räkna ner dagarna tills semester. Är dessutom ledg i fyra dagar i rad denna vecka fredag till måndag, går på tisdag kväll som först :-) .


Sitter och dricker min morgon dos av kaffe, sen blir det jobbet, är en lång dag idag + att det är personalmöte. I morgon får jag lite sovmorgon ska till sjukhuset vid 10.00 sen ska jag hämta ett paket ;D. Sen ett  kvällspass på jobbet sen jävlar är jag ledig ;D.



Saknar Freddy <3 saknar honom väldigt mycket, extra mycket i natt då jag vaknade bara så där kl : 02.00 cirka ,vaknade av att jag frös, hade ju varit extra mys och haft Freddy brevid sig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0