Att göra fel är mänskligt

Att göra fel är bara mänskllig, alla gör fel. Kan inte förstå mig på personer som tror dom är helt felfria. Och som dessuom hela tiden lägger skulden på andra. För enligt dessa personer gör dom aldrig några fel, sådana personer är i mina ögon helt blåsta. För alla gör fel någon gång i livet och man lär ju sig av sina fel eller hur?
 
 
Tog en liten sovmorgon idag, men vaknade trots det tidigt. Fick i mig en ordentlig frukost och snart är det dags för lite jobb för min del. Efter jobbet ska jag vidare till mina prinsar i högsby åh låt kvällen på jobbet gå undan som bara tusan. 
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan gå ut och vidare till jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0