God morgon

Uppe tidigt trots att jag är ledig, men ska med bussen till o-hamn idag. Där möter älskling och Björn mig sen ska vi till badhuset. Björn ska bada och jag och freddy ska träna, sedan ska dom jobba med musik och jag kommer sitta fast med en bok det är helt okej!,,,
 
 
 
 
 
 
Ibland kan jag undra vart Sverige är på väg, jag är inte rasist men jag tycker en del saker börjar bli för mycket nu. Vi får inte fira våra stora högtider i kyrkan, vi får inte säga jullov utan det ska heta vinterlov. Vi får inte sjunga en del låtar som heliga natt sommarlov osv. Jag vill att våra traditioner ska finnas kvar och att personer som kommer hit ska kunna acceptera det utan att dra slutsatser som att vi är rasister.  Dom har ju sina tradioner precis som vi, ska vi då säga att dom är rasister som vill ta bort våra?. Det är väl bara en fråga innan vi inte ens få sända julkalendern. Och som jag skrev jag är INTE rasist har bara min åsik, dessuom vill jag göra klart jag har vänner som kommer ifrån olika kulturer och länder . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0