Söndag

God kväll....
 
Förlåt för dåligt skrivande, jag har jobbat hela helgen och dessutom haft annat för mig. De vill säga jag har inte haft en tanke på att blogga helt enkelt :-)
 
Nu är i alla fall jobbhelgen slut och i morgon är jag ledig, ska ta en liten sovmorgon men inte en för lång, Brukar sluta med att jag får ont i huvudet när jag gör det.
 
 
Idag hoppades jag på att dagen på jobbet skulle bli en lugn och skön söndag. Men jag och min kollega fick kämpa på som bara den, Dessutom hade jag maten och efterätten och göra, men allt gick ju bra till sist. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg:)

2012-11-25 @ 20:04:26
URL: http://luckiestgirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0