Ville bara säga...

Att jag ber om ursäkt för dåligt bloggande, jag har inte tappat suget men ja jag antar att jag helt enkelt inte har tid. Och när jag väl har det har jag inte tanken på att blogga, eller det är inte den första tanken som kommer upp. Har även ett vanligt tema, då jag känner att jag inte har tid med att sitta och trixa och hålla på med bloggen.. 
 
För en gång skull har jag krypit upp i min soffa, min lilla soffa ja för inte är den stor. Men det är ju inte jag heller så den passar ju mig ;) . Tv är också på hör också till ovanligheterna, jag har en sån där tegelburk till tv MEN eftersom jag aldrig kollar på tv (typ) så känns de för tillfället väldigt onödigt och lägga pengar på en ny modern ;). 
 
idag hade jag gjort vad som helst för att ha min freddy här saknar honom enormt mycket ikväll <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0