Förbannde människor ....

Såg på kalla faktaigår om parken zoo, min mage vände sig ut och in och jag mådde riktigt dåligt efter att ha sett det. Hur kan en människa sitta ner och berätta om att dom räddar djur när sanningen lyder något helt annat. Dom avlidar djur för att dom ska få in nya djur djur som gör så att besökare ökar. Jag blir så förbannad upprörd och ja ledsen också. Att de finns personer som behandlar djur så illa.
 
 
Detta gäller även privat personer som har för mycket djur t ex katter, Man ska inte ha mer än vad man klarar av, det är sanningn från mig. Djur ska behandlas väl oavsett djur arten, så parken zoo nu ligger ni också illa till. Hoppas dom är tvungna och stänga så djuren kan skickas till bättre platser.
 
 
 
Det var det ....
 
 
Nu sitter jag här och dricker kaffe, ska börja jobba vid 07.00 och ha en hel låååång dag på jobbet!. Sedan åker jag hem till Älsklingen. Mys mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0