God morgon Onsdag

Jag har återigen börjar kolla på dokumentärer om seriemödare, freddy tyker jag är knäpp ;) men det gör ju jag också. Men det är intressant och se hur dessa människor kunde bli sådana monster och visst blir man lite känslig när man ser anhöriga prata om sina kära som har blvit utsatta för dessa monster. Hade någon mördat någon av mina närmaste, vänner osv ja jag hade nog inte fixat det det hade funnits så mycket hat inom mig. 
 
Iallafall en ny lång dag på jobbet som väntas, idag är jag något piggare men lika jobbigt och kliva upp ur sängen när det är så kallt och grått utomhus. Men jag klagar inte jag har ett jobb och gå till och med tanke på att det är svåra  tider speciellt för hos unga är jag tacksam som har ett fast jobb, 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0