God natt

Varje gång jag blir förkyld blir jag otroligt röd om näsan, och det får man ju alltid höra ;)
Som en dam på jobbet (men lilla barn va röd du är om näsan) gulligt sagt och man blir ju glad när folk bryr sig. 
 
 
Det är väl bara och gilla läget? att varje gång de går något, förkylningar, magsjuka osv, åker jag alltid på det. Det spelar ingen roll hur mycket jag dränker händerna med sprit, använder skyddsrock osv, jag åker alltid på det likt förbannat. 
 
 
Det är väl bara en tidsfråga innan jag smittar freddy, och de lär jag få höra. Ni vet ju hur män blir när dom åker på en helt vanligt förkylning, det blir ett jäkla gnäll ;) . Men då får jag visa mina kunskaper och ta hand om honom ;)
 
 
I morgon börjar jag vid sju, personalmöte står på schemat, Sen ska jag hem och krypa ner, för som jag känner nu kommer jag inte orka något annat. 
 
 
Saknar dom tre finaste vännerna på jorden
Mia
Maria 
Victoria
 
ni betyder
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0