Inte alltid man hinner med!

Tiden går ibland lite för fort, tycker inte ni det?. Ibland känns de som om att man inte hinner med i alla svängar hit och dit?. Ibland får man stanna upp och tänka vad är de för dag idag?. Som barn tyckte jag att tiden till jul gick sakta men nu? nu går den för fort, hinner ju för tusan inte med . Och man blir inte yngre, men det är något man får ta helt enkelt. 
 
 
Jag har som sagt åkt på en rätt så kraftig förkylning som har satt sig i näsan. Den är både röd och otroligt öm för tillfället. Så länge det inte sitter i halsen är jag glad, för det är något som gör mig rätt "liten"  jag åker aldrig på en mindre förkylning utan blir jag förkyld ja då blir jag FÖRKYLD!
 
 
Här om kvällen funderade jag på vad mina klasskompisar från förr har för liv?. Jag har inte en jätte stor koll på alla och inte heller kontakt med alla heller, vilket är rätt normalt?. Är dock vän med de flesta vilket är skoj för då får man ju en liten inblick i deras vardag. De flesta har flyttat, en del bor kvar, några har fått barn till och med gift sig. Sen har vi dom som går ut på krogen varje helg och ja det är inget fel på det. Vi väljer ju själva hur vi vill leva och planera våra liv. 
 
 
Jag  är glad med mitt liv, har ett fast jobb, bra ekonomi. fin familj , fin pojkvän ja det är synd och klaga !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0