Lyxfällan blir förbannad och upprörd

Satt och kollade på lyxfällan här om dagen! Brukar undvika de programmet då jag rent av blir förbannad. Hur kan man sätta sig i skulder upp till öronen?. Jag förstår faktiskt inte hur man kan göra det! De enda bra lånet man kan ha är CSN lån då jag anser att det är ett bra lån! Men alla andra lån som sms lån och kreditlån är i mina ögon idiotiskt! Avsnittet jag kollade på var en familj och helt ärligt jag tyckte inte synd om dom! Dom hade en bra inkomst så dom överlevde! Men de tog lån för de ville ha massa saker extra har man inte råd så får man ju spara ihop i stället för att ta lån och få skulder upp till öronen. Nog om detta nu ska jag krypa ner och sova god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0