Måndag den tjugo nionde oktober tvåtusentolv

Denna elaka förkylning som inte vill släppa, näsan rinner som bara tusan men det positiva i det hela hostan är ju nästan helt borta. Sitter nu och dricker kaffe, ska fixa till mig sen blir det några ärende, ska handla osv. Ska slå in julklapparna som är köpta också, och att slå in presenter är inte min starka sida om man säger så :-)
 
 
Just de i lördags fick mamma och börje träffa Johannes och Noah en stund. Trodde dom skulle vara lite blyga men det var dom inte. 
 
 
Hade visst dubbel bokat denna helgen (smart Emma) på fredag ska jag och Freddy hem till mamma som fyller år. På lördag blir det halooween fest hos en kollega sedan vidare till sandra :-) freddy ska följa med älskling du behöver inte känna dig nervös mina kollegor är hur snälla som helst. Nu kommer den stora frågan vad ska man vara utklädd till? . Får fråga min kollega Sofia som kom med en del tips och så på vad hon har varit utklädd till förr. Vill ju inte vara för mycket då vi ska vidare till Sandra sen. Men jag kommer nog på något har ju några dagar på mig så att säga. 
 
 
Dagens mat igår tacopaj med sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0