Tisdag

Godmorgon!
 
Här sitter jag och som vanligt njuter jag av en god kopp kaffe. Kaffe smakar alltid som bäst på morgonen eller har jag fel?. Ska i alla fall ut i kylan sen och gå till jobbet, alla vinter jackor är typ framme nu också ;) ja för jag har ju en del. Druknar i alla dessa kläder snart :) men det är okej har alltid glllat kläder, skor och allt som hör till . 
 
 
 

 På tal om människor, en del går de alltid bra för som en dans på rosor, en del måste kämpa hårt för att ta sig fram. Jag ingår nog i den sista gruppen, jag har kämpat , slitet och gjor allt själv för att stå där jag står idag. och jag lyckades fattar ni hur stolt jag är över mig själv :-) . Och när man har kämpat sig igenom i livet får man mer kött på benen. förstår ni? 
 
 
Efter jobbet kanske det blir att sola och gå på stan med Hanna, beror helt och hållet på hur pigg jag är, en heldag på jobbet kan lätt köra slut på en ;)- 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0