Torka aldrig tårar utan handskar

Min mamma rekommenderade om den här filmen men även boken. Jag började läsa boken ikväll, men vart rent av sugen och börja  se filmen. Filmen är uppdelad i tre delar, den första heter torka aldrig tårar utan handskar, den andra heter underbart är kort och den sista delen heter ja det vet jag faktiskt inte än, och eftersom de andra böckerna kommer ut 2013 får jag helt enkelt börja och se dom. Jag brukar alltid vilja läsa boken först innan filmen, men ibland får man göra tvärtom helt enkelt. 
 
 
Just nu njuter jag av en kopp te, pratade nyss i telefon med en god vän från förr, de blev mycket prat om minnen och andra saker KUL!!!!...
 
 
 

I morgon blir det jobb igen, men innan dess ska jag på en föreläsning med mina kollegor . 
 
 
 
/// Tack för mig!!!!
Emma

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0