Trött och så

Jag kan verkligen inte påstå att jag sköter mina uppdateringar om livet bra genom bloggen här. Jag skriver alldeles för sällan eller nej jag skriver för lite. Det här är ju min öppna dagbok som jag senare i livet skall kunna gå tillbaka till för att kolla igenom mina anteckningar och minnas. Nu säger jag till mig själv ännu en gång: skärp till dig Emma, skriv och blogga för att minnas!
 
Arbetsdagen är över, den gick fort vilket jag är glad över. Har varit en bra dag på jobbet trots lite stress i slutet :). 
I morgon är jag ledig, och jag ska njuta av varje timme, varje minut ja varje sekund. 
 
 
 
Nu är hösten på väg. Såg det tydligt i dag på morgonen utanför jobbet. Löven ligger på marken, i alla färger det är så vackert!
 
 
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0