Underbart väder

Idag när jag skulle gå till tåget var det kallt och grått, dessutom funkade inte biljettautomaten så jag fick köpa på tåget. Något som personalen på tågen inte gillar, men hur ska man göra om automaten inte vill funka liksom. 
 
 
Helgen har varit bra, men som vanligt gick det alldeles för fort. Dom små pojkarna vart super glada för kläderna dom fick Johannes ville inte släppa sin skjorta han ville till och med sova i den . I fredags gjorde jag fläskfile med en god sås och ris till det jag är allt en liten kock ;). Helgens bästa Johannes lärde sig cykla utan stödhjul ni skulle se lyckan i hans ögon åh min lilla prins <3. . Innan han somnade sa han, jag kan cykla jag på den stora cyklen. 
 
 
I morgon åker jag till högsby igen och stannar tills på torsdag!
 
 
Man slutar aldrig att förvånas över en del saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0