Upp till bevis

Vad tror ni?
Kommer jag kunna sova en hel natt utan att vakna nu när jag inte har min snarkande freddy brevid mig.
Själv är jag tveksam, men vilken tur då att jag har fixar en "sov lista" på spotify med riktigt fin och djup musik,
 
 
Det är kvällar som dessa, när kroppen vägrar att slumra in, som jag får passa på att få ner tankar och ord här. Jag har egentligen ingen större koll på hur många som läser min blogg och det spelar heller ingen roll
 
 
Och när jag ändå håller på så tänkte jag bjuda på ett citat 

"Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas."
- Kierkegaard
 
 

Det har varit en låååång dag med roligheter och tråkigheter
 
Tråkigt och åka ifrån älskling 
Tråkigt väder som bjöd på åska och regn
 
Roligt att jag nästan är helt frisk
Roligt och få träffa mamma och börje (det här med ensamhet har aldrig varit min grej, )
Så denna kväll spenderar jag hemma hos mamma!
 
När jag kommer hem till min lägenhet ska jag gosa ner mig under en filt och läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0