För när en vänskap dör är det på samma sätt som när ett förhållande dör

Under en längre tid har jag grubblat mycket på det här med människor, våra relationer till andra människor och hur dom ändrats i takt med att vi blir äldre. Det är ju självklart att alla ändrats hela tiden, Fast finns det inte en gräns någon stanns ? jag vet inte om ni förstår vad jag menar och jag orkar heller inte skriva för då finns de väl risk att det bara blir fel. 
 
 
Jag menar vänskap
 
Plötsligt är vi, som en gång i tiden stod så nära varandra, som främlingar. Vi delar inte längre samma värderingar, vi kan inte diskutera med varandra, vi har svårigheter att se varandras synvinklar. För när en vänskap dör är det på samma sätt som när ett förhållande dör . Förstår ni hur jag menar?
 
 


Idag körde jag och grabbarna på lite enklare mat "korv och bröd "  vi hade som sagt tacos i torsdags när vi kom hem från Öland. Idag hade jag dessutom pusskalas med johannes " du är min tjej nu inte pappas" han är för go den lilla killen. Och Noah pratar fortfarande om bananbåten som tog oss under ölandsbron
 
Näe jag får ta och se en film min stora pojke sitter vid den andra burken . Så jag tänkte göra lite popcorn och se om han kommer smygandes ;) <3
 
 

 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0