Kan inte sova

John blund måste ha något emot mig. 
Och eftersom jag ändå är vaken tänkte jag passa på att kolla på en dokumentär om seriemödare.
Fråga mig inte varför jag väljer och kolla på det, fast jag tycker det är intressant att få veta vad som rör sig i dessa sjuka människors huvuden.
 
 
Jag tänker även på hur snabbt tiden går och hur mycket det är som har försvunnit under alla dessa år. Även hur mycket man har fått lära sig,  t ex om människor, samhället osv. Men min tillvaro idag har aldrig varit bättre än vad den är nu. Jag har hittat rätt jag är inte längre en vilsen själ ,  Idag är jag en stark kvinna med fast jobb, fast inkomst och har även hittat mannen i mitt liv. Dessutom har jag min närmaste vän sedan 9 år tillbaka vid min sida än idag, vi har fortfarande samma band som vi hade när vi började lära känna varandra. Visst vi ses inte lika ofta men vi bor i olika städer men det är just de, fast vi inte ses varje dag så har vi fortfarande samma äkta band med varandra . 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0