summering av skogsröjet

  • Torsdag - Ingvar och Anna- Karin plockade upp oss vid 11 tiden så drog vi till Rejmyre där festivalen höll till. Vi satt husvagnen på plats, sen tog man några öl och hämtade biljetterna. Gick in på festivalområdet och åt och kollade på knallarna. Gick och la mig vid 00.00 tiden och vaknade cirka 08.00 dagen efter.



    Fredag
  • Åt lite frukost sen var de bara på att öl och cider för min del.  Freddy och jag lärde känna några snubbar i en husvagn på samma camping, jätte trevliga killar. Blev bjuden på shot och sjöng. Helloweeen och Lordi spelade sedan och dom var GRYMMA bästa bande på hela festivalen lyckades fånga ett plektrium till älskling.från helloween . Kom i säng rätt så sen cirka 04.00 sov väl en halvtimme den natten. Lyckades somna om på morgonen och sov i några tmmar. Freddy och jag köpte även en varsin helloween tröja. 


  • Lördagen
    Seg som en kastrull och helgens varmaste dag drack vatten som smakade jordkällare. En flaska vatten kosade 25 kronor med andra ord dyrt. Såg en massa bra band orkar inte skriva upp alla men ett av bandn var lillasyster dock var freddy och jag väldigt trötta och eftersom dom spelade så sent blev det bara några låtar sen gick vi hem och somnade på en gång. 


    Söndag
  • Tror de flesta på området var sega och längtade efter en dusch. Vi drog hem efter 12 tiden. Freddy och jag tog en skön dusch och sov en stund. 

    Hände en massa annat skoj som jag inte orkar skriva

    Några bilder

     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0