Candy crush

Vad ni än gör börja aldrig spela det!
Man fastar VÄLDIGT lätt
och jag som inte ens gillar spel i någon form förutom sällskaps spel
Men nu är jag fast i skiten!
 
Sjuttons bullar med
 
 
På tal om en annan sak jag borde kanske ta och lägga mig snart! 
Så jag klarar av ett långt pass på jobbet, sen är det min jobbhelg som kommer nu med!
ÅH är det bara jag som tycker de känns som år och dar innan semestern börjar?
Men snart kommer den och lika fort går den . I morgon när jag kommer hem ska jag fixa till det så mina nya mattor kommer på plats göra lite vår fint tycker om att pyssla och dona i min lilla lya måste jag säga! Sen kommer Lisa förbi på en kaffe på kvällen, ska bli skoj var ett tag sen vi träffades så tummen upp
 
 
och nästa månad den 28/3 är det ett år sen jag och freddy blev ett par. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0