Lite av allt och ingeting

Jag vet min design här på bloggen är rätt tråkig och helt utan fantasi. Men jag har inte den orken och sitta och fixa en egen som jag en gång gjorde. Trots allt det är ju innehållet som räknas och bilderna som gör bloggen. 
 
 
Ska snart fixa mitt hår just nu ser jag ut som en risbuske håret står åt alla håll, och jag avskyr och ha tjockt och lockigt hår. Tur att det finns redskap som kan fixa till det i alla fall, inom kort får jag boka en tid för att tunna ur håret för snart är det sommar och då vill jag inte ha för tjock hår för då slutar det med att jag klipper av mig det. Och det i sin tur kommer sluta med att jag ångrar mig bittert. 
 
 
Jag saknar dessa två töser <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0