Älskar livet

Hemma i kalmar igen, blev ett stopp hemma hos mamma och Börje. Blev en kopp kaffe med börje mamma är och jobbar som sagt. Jag har sjukt ont i ryggen idag men ja jag antar att det går över snart, Får väl uppsöka en läkare annars som får kolla upp min rygg. Känns surt och ha rygg problem när man bara är 25år. Men sen vet jag ju att det är mitt jobb som påverkar min rygg. Men låt oss hoppas på att de går över av sig själv. Då jag har fått nog av sjukhus och allt som hör till bläää.... 
 
 
Jag hoppas i alla fall på en bra kväll på jobbet då min rygg som sagt inte är på min sida idag. I morgon får jag i alla fall lite sovmorgon det tackar man inte nej till . 
 
 
Har redan gått 8 dagar av det nya året , hmm kan inte förstå att jag blir 26 år i år herregud vart tar dagarna vägen?. Men jag måste säga att jag är lyckligare och gladare än vad jag har varit på länge. Har många underbara personer att tacka det för. Vad skulle jag göra utan er? förmodligen skulle jag gå under pang booom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0