hejhop

Just nu är jag direkt inte på topp, jag är inte sjuk eller så utan mår helt enkelt inte så bra. Hjärtat slår som bara tusan och jag vill att min älskling ska komma hem NU. Men han är och jobbar och jag ska kolla på tv en stund till innan jag går och sover. Vill ju hålla mig vaken tills Freddy kommer men jag behöver ju också sova. Jag vet mycket väl att jag behöver sova mer än vad jag gör. Kroppen tar stryck av det jag vet det så väl likt förbannat kommer jag i säng alldeles för sent ändå. Jag kommer alltid upp och går och jobbar men när jag kommer hem från jobbet då känner jag att kroppen verkligen är trött och öm. Så ja mitt nyårslöfte är att sova mera och sova när jag ska sova.


Det bästa som hände mig 2012
 
De första jag träffade Freddy, hans fina barn och familj. Med andra ord är jag en liten bonus mamma och Freddy har två jätte fina barn som betyder mycket för mig. Det gör hela hans familj måste jag säga känner mig som en i gänget och kände mig varmt välkommen sen dag 1 då jag träffade dom. Och freddy min fina Freddy han är den finaste person som går på denna jord. Och jag hade turen som fick in honom i mitt liv.

Och mamma, börje och min syster med familj ni betyder massor för mig med ska ni veta!
 
 
Det andra jag blev fast anställd 2012 en trygghet och ja jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0