Längtar

Längtar tills våren kommer, för då blir allt så vackert (enligt mig). Man hör fåglarna sjunga, man ser hur blommorna kommer fram och alla härliga dofter. Man man sitta ute på altan och dricka sitt kaffe ja om vädret tillåter så att säga. Så jag gör som Ronja Rövardotter gör mitt egna vårskrik kom nu VÅREN för nu är jag trött på snön, kalla vindar och allt som hör till denna tråkiga årtiden hösten!
 
 
 
Jag ändrade mina planer idag på grund av min hals som jävlas halsont är fan inte roligt. Och jag har varken tid eller lust att åka på en förkylning igen .
 
Jag måste bli bättre på att använda mina glasögon jag vet inte en om många vet att jag har ett par :P. Först och främst ska jag bara ha dom när jag kör bil (enligt mig själv) . Men optikern tycker jag ha dom oftare vilket jag inte är så sugen på. . Mina glasögon är jätte fina och ja dom som har sett mig i dom tycker jag passar i dom. Men mja jag känner mig inte som mig själv i dom . 
 
 
Ni får avgöra själva!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0