Torsdag

Att vakna med huvudvärk är inte så roligt nu är den i alla fall borta. 
 
Dricker lite kaffe nu och ska snart göra mig klar för jobbet. I morgon är jag äntligen ledig sen är de min jobb helg så det blir fullt upp. Samtidigt som det är jobbigt är det skönt, jag ska vara glad som har ett fast jobb det är svåra tider vi lever i och jag lider med alla som har den pressen på sig att söka jobb. Det blir bara mer och mer krav i samhället och det är inte så kontstigt att folk mår dåligt ovs. 
 
 
Det har snöat i natt igen. Solen tittar fram lite då och då det är vackert. När solen lyser på snön . Men jag längtar till våren nu jag vill ha VÅR för våren bjuder alltid på så vackra studer och osv. 
 
 
Saknar Noah och Johannes <3
Och min älskade pojkvän Freddy också  såklart <2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0