Fredag - Ingen klocka som ringer, inga måsten helt enkelt en LEDIG fredag

I morgon är det ingen klocka som ringer och jag har en dag utan måsten. Och det ska jag säga er det händer inte ofta. I morgon ska jag i alla fall shoppa lite till mig själv för det är jag värd känns som att det var evigheter sen jag köpte något till mig själv. Och eftersom det är sommar är jag på jakt efter en ny fin klänning, nya fina skor, solbrillor och en ny fin väska. Självklart ska jag ta en tid ner i teoriböckerna och även hinna köra och om solen tänker vara framme lika mycket som den har varit idag ska jag även passa på att steka mig i solen en stund . 
 
 
 
I oktober är det 20 år sen jag, mamma och min stora syster flyttade till Öland. 20 år JÖSSES  vart har tiden tagit vägen? och nästa fredag den 14 juni blir jag 26 år, nojjig ja en del ja jag vet jag är larvig som skriver så 26 år ju ingen ålder som många säger men jag kan inte låta bli att bli det ändå. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0