Glad midsommar

God morgon

Glad midsommar på er alla jag hoppas ni får en bra dag. Själv kommer jag befinna mig på jobbet hela midsommar. Det är ju inget som jag är sur över då jag anser att midsommar inte är något jätte stort. Visst midsommar bjuder ju på trevligheter men också på tråkigheter, det vill säga fylla, bråk osv. Så att få fira midsommar på jobbet och sen med familjen är något jag uppskattar och gillar massor. 
 
Mamma och Börje kom hem från min syster igår jag har faktiskt saknat dom. Men jag saknae min syster med familj mest. Dock så kommer dom till sverige nu i sommar och då blir det att träffas och ha hadet trevligt. 
 
Jag har nu börjat räkna ner tills min semester börjar känns som en evighet men det kommer springa på. Så lika fort som den börjar lär den ta slut tråkigt nog. Men de blir både skogsröjet och stockholm i sommar och även hemma i kalmar blir det trevligheter. MÅSTE och SKA träffa Maria och mia i sommar de känns som evighet sen vi sågs. 
 
 
Va nu rädda om er på midsommar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0