Måndag och slut på ledigheterna

Hejsvejs 

Har nyss slagit mig ner i soffan hos mamma, ska snart ut och köra lite. Vädret ute är super rätt typiskt att de kom nu när ledigheterna är över. Nu kan man dock räkna ner dagarna tills semester åh vad jag längtar fyra veckors ledigt med andra ord kan det inte bli bättre.
 
I lördags drog som sagt ett himla oväder in över högsby och jag var livrädd jag avskyr verkligen åska. Jag är medveten om att de finns personer som tycker det är mysigt osv, men jag själv avskyr åska och ser inget mysigt med det hela. Men det är klart smaken är som baken delad ;). 
 
 
Om 11dagar fyller man år tyckte inte det var alls längesen jag fyllde sist. Mamma och börje åker till min syster på min födelesedag jag kan tyvärr inte följa med. Men syster med familj kommer ju till Sverige i sommar så då får jag träffa dom. Vet inte vad som händer på min födelsedag sånt man märker det enda jag vet just nu är att jag är ledig så något får man hitta på i alla fall. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0