onsdag , trött , varmt och personalmöte

Jag är väldigt glad att jag har kommit igång med läsandet igen. För under den senaste tiden har jag bara haft mina ögon i teoriböckerna. Men nu börjar jag känna mig så pass säker att jag även kan ta in en annan bok , så idag har jag börjat läsa boken Mord i dalarna, jag är redan på kapitel 4 kom in i boken på en gång. 
 
 
 
Eftersom jag jobbar ikväll i morgon ska jag nog sitta uppe lite längre ikväll, sovmorgon är aldrig fel. I morgon ska jag även köra och hinna plugga lite teori jag hoppas jag är i mål snart. För teorin börjar sitta i huvudet nu guttans
 
 
 
På tal om en annan sak jag är så otroligt glad som har så snälla och rara kollegor . För visst är det viktigt det är ju en del av det hela så att säga. Trivs man och kommer överns blir allt mycket enklare eller vad säger ni?.
 
 
Nåväl nu ska jag kolla på arga snickaren!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0