Dags att sova

Kan ni ibland bli rädd för att ni har det då bra?
 
Ja detta låter kanske konstigt men jag tror ni förstår vad jag menar! För visst tänker man ibland att tänk om man förlorar allt och tänkt om man inte fixar det. Nu ska man inte tänka så utan man ska leva för det man har här och nu och inte tänka på vad som kan hända. Ja jösses vi byter ämne!
 
 
Tänk vad tiden går fort, jag behöver semester och vet ni jag och Freddy får några veckor tillsammans ihop. Vilken tur semester samtidigt kan inte bli bättre med andra ord. Fast just nu känns det som att semester är väldigt långt bort. Visst har dagar från förra året och ta ut men just nu vill jag spara dom, kan ju komma ett tillfälle då man kanske vill göra en mindre eller större tripp utomlands eller i vårat avlånga land. 
 
 
Idag blev jag väckt på speciellt sätt. Freddy , Noah och Johannes hoppade på mig i sängen. Och vad vi skrattade barnskratt är något av det bästa som finns . Just de igår skulle vi se på gladiatorerna men det slutade med att man satt och kollade på det själv, då mina prinsar somnade. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0