Hej måndag

Hejhopp!
 
Denna dagen har gått fort, nu har jag äntligen slagit mig ner en stund. Dagens körning gick bra men jag blir så arg på en del som kör som stressar upp en när dom ser att det står övningskör. Visst jag börjar bli säker men har en bit kvar så jag tycker allt man ska visa hänsyn. Som när jag skulle pakera vid maxi idag så försökte en gubbe stressa upp mig genom att köra om hur dum får man bli? en del ska de gå fort för men dom förstår inte faran i det hela. Gjorde teoriprov via dator och hade bara 1 fel men det får bli att plugga mer så de siter kvar innanför huvudet också!.Är en god väg på min resa till körkortet och det känns bra
 
Idag har jag även hunnit tvätta, städa  och plugga och ska snart ta en dusch. 
städade ur kylen idag och insåg att min kyl är rätt så full ja för att bo själv så är den full. 
 
 
Saknar min underara man också!
Freddy jag älskar dig 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0