hihi :)

Jag överlevde körningen även denna gången och börje också! Gick kanon och jag känner mig riktigt stolt över mig själv för jag är så duktig och att jag dessutom äntligen har tagit tag i saken. Borde jag egentligen har gjort för ett bra tag sen men bättre sent än aldrig som man brukar säga.
 
Har gjort ett paus hos mamma nu fast hon jobbar så det är bara jag och börje hemma. Vi har fått i oss lite kaffe och pratat om dagen körning. Ska jobba vid 15.30 till 20.30 sen hem till älskling. Ledig i morgon och jobbar helgen min jobb helg. Har även fått veta min semester detta år blir de sen så jag hoppas även att freddy får de så vi får några veckor ihop i alla fall. 
 
sen kan man tänka så här när alla andra kommer tillbaka från sin har jag fördelen och ha min kvar ;-)
 
 
Lutar även mot en trip till syster i swizerland med freddy framöver ska bli skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0