Som en boll kommer jag tillbaks tills dig

Godmorgon
 

Har vaknat flera gånger i natt otäcka drömmar som stör min sömn. Känner mig inte utvilad för fem öre om jag ska vara ärlig. Men idag går jag bara till två sen ska jag hem och fixa och dona bland mina skor :). Snart dags och gå ner med vinter och höst skor i källaren. Jackorna vet jag inte än om jag ska gå ner med med tanke på att vädret är som det är upp och ner. I alla fall så längtar jag tills man kan gå i mindre kläder vill ha varmt och skönt för då mår i alla fall jag som bäst. 
 
 
Detta är som sagt min jobbhelg börjar redan vid 07.00 i morgon och på söndag blir det att köra lite bil innan jag går på mitt kvällspass. 
 
 
Det har snart gått ett helt år sen jag träffade Freddy tiden går fort och jag kommer ihåg första gången freddy kom och hälsade på mig . Jag var super nervös när jag skulle möta honom vid tåget men det släppte rätt fort och min gulleplutt han var också rätt nervös om man säger så. Nu är vi förlovade 3 veckor i dag som förlovade och ringen är så fin så! Vårat förhållande har mest bjudit på skratt och glädje men som i alla andra förhållande har de väl blivit lite tjaffs under tiden som gått. Både jag och Freddy har starka viljor  så ibland går det helt enkelt inte ihop. När jag träffade Freddy fick jag även två andra personer in i mitt liv. Två underbara pojkar Noah och Johannes mina små hjärtan som betyder väldigt mycket för mig . Och när barn visar sin kärlek till en det finns inget bättre älskar mina tre små -v-. Jag har även turen som har världens bästa svärföräldrar dom är guld värda.
 
 
Och så min mamma och exra pappa börje!

Vad skulle jag göra utan er? jag skulle nog inte må så bra antar jag! Ni finns alltid där när man behöver er kommer med kloka ord ni finns alltid där . Börje känner mig mer än vad min riktiga pappa gör desutom bryr han sig tusen gånger mer än vad min riktiga pappa någonsin har gjort. och DET betyder väldigt mycket för mig min mamma har träffat en kanon karl han är guld värd. . 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0