Vägmärken

Efter att ha pluggat tills ögonen går i kors insåg jag att de nog räcker för idag. Det är en ny dag i morgon också som börjar på jobbet vid 07.00 efter jobbet blir det raka vägen hem och sätta klorna i böckerna igen. Just  nu snurrar alla dessa frågor och i natt kommer jag nog drömma om alla dessa vägmärken osv.  FÖR tro det eller ej det är ju en massa saker man ska hålla reda på och en del saker gör mig tokig men ja det blir nog bra med den biten också. En del saker sitter mer än andra men de som inte sitter får man helt enkelt plugga extra hårt på. Det blir nog en bra förare av mig också ;-)
 
Nu blir de Ghost adventurs med flingor och mjölk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0