Måndag

kvällen har jag spenderat hemma hos min mor
Jag har pluggat teori och dryckit flera koppar te med smak av grantäpplen. 
Nu har även myskläderna åkt på, jag är sugen på popcorn så tänkte poppa mig en skål ;)
Sedan är det bud på att sova så jag är pigg, har varit krasslig i några dagar känner mig fortfarande lite krasslig. 
 
I morgon är det heldag på jobbet, sen ska jag hem boka tvättid, plocka i ordning hemma ordning och reda det gillar jag. Dessutom är jag väldigt känslig för damm och får otroligt svårt och andas , och eftersom jag bor i en etta på 38kvadrat blir det ju lite damm här och var på rätt kort tid. Ska även plantera blommor vilket jag har sagt i några veckor nu, det är bara jag som har varit seg på den fronten. Men nu ska blommorna ner i kurkorna , köpte ju dessutom två nya krukor på Ullared när vi var där sist. Hade även planerat en jogging tur men eftersom jag är krasslig halsen får jag nog hoppa det ;(. 

Annars jodå förutom att jag saknar min stora syster VÄDLIGT mycket hon kom med kloka ord kväll , att man måste våga ta chanser i livet och visst är det så :-) .
 
Nä nu ska jag ge mig in i ett teoritest innan jag gör popcorn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0