Hejhopp

 
 
Underbart väder ute, jag har njutit i solen med en kopp kaffe nu i eftermiddag. Sen har jag även hunnit köra också denna gången gck det prima. FÖRUTOM när jag skulle pakera vid ica, jag skulle pakera som sagt och precis från ingen stanns kom en bil och höll på att köra på mig från sidan. Börje vart arg och gick ut ch frågade vad hon höll på med, ja det var hon som gjorde fel. Han frågade om det var nödvndigt och idioten till brud sa bara ja det var det . Antar att hon hade bråttom att panta sina burkar och åka och köpa nya kläder för dom hon hade på sig var då ingen hit. 

Kommentarer
Postat av: Din älskling!

När kommer det ett fint inlägg med mig då?... Med en massa fina bilder på dig å mig och hur mkt du älskar mig?.. Eller det kanske du inte gör längre=,, :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0