onsdag och det efterlängtade loppet!

Folk kanske tycker jag är konstig när jag kommer säga detta .
 
MEN jag har gått upp i vikt och det gör mig glad, äntligen kanske jag kan få gå upp till 50 kg. Ja för jag vill ju gå  upp i vikt då jag anser att jag och min kropp skulle må bättre av det. Jag skulle inte känna mig lika trött osv. Jag har under de sista åren legat på samma vid 45 - 47 kg. Nu vägar jag 49.2 kg så så ja med andra ord är jag glad.  Under hela min uppväxt har folk varit på mig om min vikt att jag är så smal osv. Folk tycks tro att det är  okej att säga * Gud så smal du  är * Men det är en förbjude regel och säga * Vad tjock du är * Visst kan förstå det till en viss del men samtidigt inte. För jag har blivit sårad ett antal gånger när folk är på mig om min vikt och ska säga hur smal jag är. som om jag inte redan visste det. Dock enligt statiskt är jag inte för smal för jag är ju heller inte så lång 158.5 'cm lång är jag. Men jag vet ju själv att jag skulle må bättre om jag vägde lite mer . För jag har aldrig vägt 50 kilo eller mer utan legat under, men sen beror det ju på att jag äter som en häst men går ändå inte upp. En del kan bara kolla på en påse godis och puff så har dom gått upp 2 kg ;P nej men ni fattar nog vart jag vill komma. 
 
 
Idag är det dags för det efterlängtade loppet hej och hå här ska det joggas/springas. Hoppas på att mina goa kollegor är taggade speciellt du Sanna. .
 
 
 
I morgon är det heldag på jobbet, sen ska jag till mitt andra hem högsby hem till min älskling. I helgen hoppas jag på långemåla och kolla på ett band som jag ej kommer ihåg namnet på, dansband är det i alla fall. LÅNGT ifrån min smak av musik men det handlar ju om att träffa nytt folk och ha det skoj, Freddy är ju också en jävel på att dansa och tycker det är skoj med bugg osv. Jag tycker också det ä r roligt MEN är dock inte lika duktig som honom eller jag kanske är duktig om jag ger det en chans mer. 
 
 
Nu ska jag göra mig klar för jobbet. ÅH jag vill ha semester  nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0