Torsdag sista arbetsdagen denna vecka.

Åh underbart väder ute jag har till och med klänning på mig idag
 
 
För övrigt känner jag mig sviken av en person jag trodde jag visste vad jag hade. Jag brydde mig om denna person men nu känner jag att det var slöseri med tid. Förstår inte hur man kan bete sig så ljuga en rakt upp i ansiktet flera gånger ja för vi snackar inte en gång utan flera gånger. Jag som trodde jag betydde något för denna personen men tydligen inte. Och det är väl just det som gör lite ont att personen i frågan var genom rutten för helt ärligt det trodde jag inte om denna person. MEN nu är det ju så att jag inte kommer hänga läpp för detta det är både slöseri på tid och helt fel. 
 
 
Men jag är glad och ser inte detta som något förfärligt. Jag har underbara personer i min närhet och för dessa personer skulle jag kunna göra mycket.
 
 
 
Och till Freddy jag älskar dig mest i hela världen min underbara pojkvän

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0